susamcorekotu

>BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Posted on: 18 Nisan 2010

>

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.
18 Nisan 2010

18 Nisan 1957 – 18 Ramazan 1376 yılında Bir Perşembe günü dünyaya gelmişim.
Ben doğalı 645 ay geçti

Ben doğalı 2.765 hafta geçti
Ben doğalı 19.358 gün geçti

Yani 53 yıllık bir ömür geçti.

Her günün bitiminde bir şeyler öğrenebildiysem
Çok değerli dostlar kazanabildiysem
Sabaha gülerek umutla açabiliyorsam gözlerimi
Geride kalacaklara
Hatırladıklarında gülümseyebilecekleri
Sevgiyle ve hayır dua ile yad edebilecekleri
Bir şeyler bırakabildiysem
Acısıyla tatlısıyla geçen 53 yıl
Mutlak sona bir adım daha yaklaştığımın göstergesidir
Yeter ki dünya denen imtihan (SÜRGÜN)yurdundaki sınavımı kazanabileyim

Tüm kainatın sahibi yüce YARADAN’ımın rızasını,hoşnutluğunu,
EN SEVGİLİ’nin S A V Ef.şefaatini kazanabileyim
*SEN DOĞDUĞUNDA SEN AĞLADIN ETRAFINDAKİLER GÜLDÜLER BAYRAM ETTİLER
ÖYLE BİR HAYAT YAŞA Kİ;
ÖLDÜĞÜNDE ETRAFINDAKİLER AĞLASIN,SEN GÜL BAYRAM ET*

66 Yanıt to ">BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM"

>Nice mutlu sağlıklı yıllara… Sevgiler..

>sevgili canan teşekkür ederim cümlemiz inşallah sevgiler

>sağlıklı ve mutlu nice güzel yıllar geçirmenizi dilerim,sizde benim gibi bir koç burcusunuz:)

>sevgili mehtap,çok teşekkür ederim canım evet biz KOÇ burcu kadınıyız:) sevgiler

>canım Feroşum benim Allah daha nice huzurlu sağlıklı yıllar geçirmeyi nasip etsin sevdiklerinle birlikte inşaallah Rabbim cümlemize buradaki sınavı geçmeyide nasip eder inşaallah hayırlı seneler dilim varmasa da ablaaam:))çoook öptüm

>Feriha'cığım yorumun için çok sağol.Ayrıca doğum günün kutlu olsun.ALLAH sağlıklı huzurlu mutluluk dolu nice doğum günlerini kutlamayı nasip etsin inşallah arkadaşım.sevgiler gönderiyorum.

>İyiki varsınız. Rabbim sağlıklı,huzurlu ve hayırlı ömürler nasip etsin.Sevgilerimle…

>Ablacım yeni yaşında Rabbim hayrlar, bereketler, sıhhat afiyetler, mutluluklar en önemlisi iki cihanda mesut olacağın bir ömür nasip etsin. iyiki varsın iyiki aramızdasın:) Keyifli pazarlar dilerim, sevgiler.

>İyiki doğdun canım arkadaşım.Yeni yaşın sana güzellikler getirsin ,şans getirsin,tüm istediklerine kavuş inşallah.Sağlıkla daha uzun yıllar yaşa .Seni seviyorum.

>Ablacığım doğum gününün kutlu olsun.Sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve nice güzel yıllara inşallah.Sevgiler

>iyiki varsın ablacım.sağlıklı sıhhatli huzurla ve sevdiklerinle geçireceğin uzun bir ömür dilerim RABBİMDEN senin için

>iyiki doğdunuz iyiki varsınız.uzun yıllar sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim.doğum gününüz kutlu oılsun

>sevgili papatyam,güzel kardeşim,güzel duana içten amiin diyorum hem dilin varsın ben ablayım :)))sevgiler

>sevgili sacide,yaşdaşım sağolasın canım,cümlemize inşallah,sevgiler

>canim ablam saglikli hayirli nice 53 senelere insallah son yazdigin gibi biz ölünce sevdiklerimiz aglasin ama bizler gülelim insallah AMIN dua ve sevgi ile

>sevgili merhaba,teşekkür ederim cümlemize inşallah,sevgiler

>sevgili jibek,evet en önemlisi iki cihan saadeti ve son nefeste imanALLAH razı olsunsevgiler

>sevgili zuhal,amin arkadaşım çok teşekkür ederim benden de sana kucak dolusu sevgiler

>sevgili tarifdiyarı,çok teşekkür ederim canım benimsevgiler

>sevgili aleyna,canım benim, sizin dualarınıza çok ihtiyacım var sağolasın,sevgiler

>sevgili umutluhayat,sende iyiki varsın canım sanada umutlu!bir ömür dilerim,sevgiler

>sevgili keskinli,güzel ayşem,amin canım,selamlar sevgiler

>SAĞLIK DOLU GÜZELLİKLER DOLU NİCE YILLARA.SEVGİLER

>sevgili örgücüoyuncakcınine,çok teşekkür ederim arkadaşım cümlemiz inşallah sevgiler

>Rabbim hayırlı uzun ömürler versin , kulluğumuzu unutturmasın şu fani dünyada..

>sevgili serra,amiin canım sevgiler

>canım mutlu sağlıklı nice yıllar seninle olsun.sevgiler:)

>sevgili tülin,teşekkür ederim canım sevgilerimle

>Nice mutlu yıllara. Allah sevdiklerinizle birlikte sağlıklı daha nice yıllar nasip eder inşallah. Güzel bir pazar günü dilerim. sevgiler.

>sevdiklerinizle uzun uzun senelere inşallah. doğum gününüz kutlu olsun

>Allah hayırlı,sağlıklı,uzuun bir ömür nasip etsin.sevdiklerinizle beraber huzurlmutlu bir ömür dilerim.

>sevgili serpil,çok teşekkür ederim,hep birlikte inşallah selem ve sevgiler

>sevgili defnekızınanası,teşekkür ederim amiin sevgiler

>ne guzel sozler bunlar nice saglikli mutlu yillara

>ablam doğum günün kutlu ömrün mutlu olsun sağlıkla nice senelere inş. görüemez olduk ben blogcudan resmen nefret ettim sorunları yüzünden spottada kendimi yalnız gibi hissettim pek uğramaz oldum ama szlere devamlı uğradım yorum bırakamasamda sayfanızı bensiz bırakmadım bütün arkadaşların ..inş daha sık görüşürüz ..öptm feriha ablam

>sa,Allah,hayırlı,uzun,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir ömür versin,sevdiklerinizden ayırmasın,daha nice güzel seneler nasip etsin.Allah'a emanet olun.sevgiler.

>Ablacığım;Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm

>ablam saglikli nice yillara diliyir,hormetle ellerinden opuyorum…ablam yarin hastaneye yatacam,tum vucut narkozla uyutulup bebegim alinacak 12 gundur karnimda ölü duruyor 😦 faceye fazla girmiyorum zaten sitem etmissin benim kiz oglan bakiyorlar bahceye ben arada bakiyorum msjlara,allaha emanet ol,dualarini uzerimden eksik etme…

>Sevgili susam corek otu:Allah yeni yasini hayirli etsin,nice guzel yillara sewdiklerinle ins.Aeol…

>SAGLIKLI SIHHATLI NICE YILLARAKUTLARIM CANIMSEVGILER

>Allah hayırlı uzun ömür versin inş.nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum…hoşçakal…

>rabbim hayırlı mutlu sağlıklı huzurlu neşeli ve sevdiklerinizle beraber nice seneler nasip etsinflowerrose.blogcu.com

>sevdiklerinle beraber,mutlu huzurlu sağlıklı nice yıllara inşallah.güzel dileklerine amin diyorum.her şey gönlünce olsun doğum günün kutlu olsun

>rabbim sağlıklı uzun ömürler versin.hayırlı seneler..

>Allah sevdiklerinizle birlikte en başta sağlıklı ,mutlu nice yıllar geçirmeyi nasip etsin iyiki varsınız .sevgilerimle…

>Sevgili Ablacım,doğum gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum.Daha nice sağlıklı mutlu en önemlisi huzurlu yıllar geçirmenizi diliyorum.Selam ve dua ile…

>Allah hayırlı sağlıklı ömürler versin selamlar

>İyi ki doğdunuz.

>Aaaa canım ablam nice mutlu yıllara eşinle ve çocuklarınla beraber hayırlı sağlıklı neşe içinde uzun ömürler diliyorum:D

>Canim ablacim nice nice mutlu yillara,saglikli huzurlu yillara,insallah hep mutlu olursun ve tüm güzellikler seninle olur,seni kocaman öpüyor ve gurbetten sicacik sevgilerimi gönderiyorum:))

>sevgili gümüştepsi,cümlemize inş,emelceyemek,sağolasın canım,nurmtfakta,bundan sonra sık görüşürüz inşallah,sugibi10,doğum günü hediyen için çok teşekkür ederim,sadeceyemek,güzel duana amiiin,aytence,sana acil şifalar dilerimminiğimle mutfakta,amiiin canım,mutfakistan,çok teşekkür ederim,selamlar sevgiler

>sevgili beracan,çok teşekkür ederimflowrosse,yemekyapalım,ezgilitarifler,aysemmutfakta,özlem23,dilekhanım,humeyra,pembetatlar,huriyehepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim sağolasınızselamlar sevgiler

>doğum günün kutlu olsun ablacım rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah…

>saglıklı ve mutlu çok ama çok güzel yıllar diliyorum.

>Koca bir ömür allah daha nice senelere nasip etsin.Doğum günün kutlu olsun.Sevgiler….

>Canım nice sağlıklı,mutlu, huzurlu uzun senelerin olsun inşallah… Kendine çok iyi bak.Güzel yanaklarından öpüyorum seni,SEVGİLERİMLE…

>nice sağlıklı ve mutlu yıllara canım

>Teyzecim iyiki varsın bak yorumlar yaşıda geçmiş maşallah Allah huzurlu,sağlıklı iman dolu bir yaşam nasip etsin nice hayırlı yıllara öpüyorum seni

>Sağlık, mutluluk dolu nice seneler, inşallah

>Biraz geç kaldım ama doğum günü kutlamak istedim. Nice mutlu, sağlıklı yıllara ablacım.

>ablacım hayırlı seneler diliyorum .sevgiler aeo

>sevgili filiz,eylem,lezizce,evliveçocuklu,ahsen58,keyfeseyran,birselirem,mahperi,aysesueda,güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim sağolasınız,selamlar sevgiler

>annem birde senin için sayfamda bir ödül var alırmısın sevgiler

>Annem hapy bhirtdayiyiki doğdun,iyiki seni tanımışım,doğum günün kutşlu olsunnn,sevgiler selamlar

>sevgili gelibolu17,teşekkür ederim canım,ödülü için de kargo şirketiyle anlaşıp geleyim:))sevgiler

>nice nice yıllaraaaaa……iyiki doğdunuz….

Yorum bırakın

Blog İstatistik

  • 300.694 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Takvim

Nisan 2010
P S Ç P C C P
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Kategoriler

Etiketlerim

En fazla oylananlar