susamcorekotu

Archive for Nisan 27th, 2010

>

EV YAPIMI ALİNAZİK KEBABI(KIYMA İLE)

Nefis lezzette bir patlıcan yemeği,patlıcanı fazla alınca acilen değerlendirmek istedim, üstelik kızartma yapmadan diyetime zarar vermeden pişirmek isteyince ortaya alinazik kebabı çıktı
Patlıcanları közmatik üstünde közledim,kabuklarını soyup rondoda parçaladım,1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile kısa süre soteledim(tereyağı ile çok daha lezzetli olurdu ama sabır:),
Kıymayı ince doğranmış soğanla kavurup 1 tatlı kaşığı zeytinyağı,ince doğranmış yeşil biber ve domates ilave edip kavurdum,tuz karabiber ilave ettim,
Yoğurdun içine taze sarımsağı incecik doğrayıp az tuz ile karıştırdım,
Sarımsaklı yoğurtun içine patlıcanları koyup karıştırdım servis tabağına koydum,
Kavrulan kıymayı yoğurtlu patlıcanın üstüne koydum,
Teflon tavada domates ve biberleri közledim tabağın üstüne yerleştirdim,
İşte burada devreye kızdırılmış misss gibi kokan tereyağı dökülecekti ama………. siz dökün tereyağını lezzetini artırın ben daha sonra inşallah
HARİKULADE LEZZETTE OLDU KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM


Blog İstatistik

  • 300.694 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Takvim

Nisan 2010
P S Ç P C C P
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Kategoriler

Etiketlerim

En fazla oylananlar