susamcorekotu

>KAKAOLU TIRTIL KURABİYE

Posted on: 01 Şubat 2010

>

RESMİ DAHA BÜYÜK GÖRMEK İÇİN LÜTFEN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ
HARİKA LEZZETTEKİ KURABİYELERİN ÖLÇÜLERİ İÇİN

31 Yanıt to ">KAKAOLU TIRTIL KURABİYE"

>Bu ne güzellik .Harika görünüyor.Ellerine sağlık canım.Sevgiler bıraktım..

>paşakızım teşekkür ederim benden de sana sevgiler

>Tırtılın kakaolusunu hiç denememiştim.Çikolatalı gibi durmuş,ellerin dert görmesin ablam…

>annem çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık.tırtıl kurabiyelerin yayında.2 no…gene bekliyorum.sevgiler selamlar…

>sevgili cahide,kakaolusunu daha çok beğendim teşekkür ederim,gelibolu,bol tarifli etkinlik olur inşselamlar sevgiler

>Ben de seviyorum bu kurabiyeleri. Ellerinize sağlık.

>Merhabalar canim, tirtili kurabiyeler harika olmus, annemde yapar bunlardan hatt banada hunisini vermisti ama hic denemedim. Bir gün yaprim insallah, sevgilerimle….

>Ben bu tırtıl ları yerım yer..Ellerınıze sağlık..

>çok güzel olmuşlarr bayılırım tırtıl kurabiyeye:))

>ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYOO.KAKAOLU ŞEYLERİ ÇOK SEVERİM

>uzunca zamandir ziyaretne gelemiyordum canim tirtillar harika gorunuyor ellerine saglik kocaman sevgiler.

>Merhaba arkadasim güzel yorumun icin tesk. ederim..Cikolatali tirtil kurabiye enfes görünüyor..Tadida kesin öyledir..Güzel paylasimlarda tekrar görüsmek üzere sevgilerimi birakiyorum..Cali

>bir kere denedim tırtıl kurabiye yapmayı ama pek başarılı olamadım.ama bu tarifle yeniden deneyecegim.ellerine saglık.

>Süper gözüküyorlar cicili bicili ellerine sağlık..

>tırtılın bu kadar güzelinide hiç görmemiştim, yapan ellerin dert görmesin, yiyenlere afiyet şifa olsun.sevgiler.

>ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN; SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ…1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ… HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM… DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur…

>Ablacığım elerine sağlık gurabiyeler harika olmuş. Şimdi canım çekti.Sevgiler.

>sevgili narince,,bende çok sevdim,anneminkızıyım,,bu tarifle denemeni tavsiye ederim,denizfeneri,,buyur ye,kalpkurabiye ,,ışıl,,gerçekten çok güzel oldular,karamelmutfak,,kendini bu kadar özletme olur mu,cali,,ben de teşekkür ederim,eylem,,bu tarifi denersin inş,esra ve burcunokta teşekkür ederim,tarifdiyarı,,teşekkür ederim canım,hepinize selamlar ve sevgiler

>canım arkadaşım,kusura bakma bu aralar biraz yoğunum yorum bırakmaya fırsat bulamamıştım,nasılsın,yeni blog nasıl gidiyor,tariflere aynı güzelikle devam ediyorsun,çok gösterişli olmuş kurabiyelerin ellerine sağlık sevgilerimlenurdanın mutfağı

>SELAM ARKADAŞIM.HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA TARİFLER.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

>ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..hiç kullanmadığım için pek bilemiyorum taze zencefil nasıl kulanılıyor soyulup rendeleniyormu ya da hoş bir tadı oluyormu…beracan

>sevgili nurdancım,ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim,yasaminkiyisindan,hoşgeldin canım,beracan,,zencefil hafif acımsı fakat çok hoş kokuluselamlar sevgiler

>ablacim selamlar eee insan ablasina degilde kime benzeyecek degilmi :))o güzel yorumun icin cok tesekkür ederim kurabiyelerinde enfes ellerine saglik sevgiler öptüm

>Teyzem çok güzel görünüyor sevgiler

>sevgili keskinlim,keyfeseyran,teşekkür ederim

>en sevdiğim kurabiyelerdendir kendisi :)ellerine sağlık canım 🙂

>Bol kakaolu muhteşem görünüyor. Geçenlerde ben de sadesini yapmıştım. Ellerinize sağlık.Artık benim de bir blogspot adresim var (blogcudaki sorunlardan sonra:) Yeni adresimden merhaba.

>sevgili tuba, teşekkü ederim,urfatutkunu,blogun hayırlı olsun

>Çok güzel görünüyorlar:) ellerine sağlık canım. Bu şekli nasıl veriliyor. Ben bu kurabiyeleri oluşturan bir alet görmüştüm Esse'de sende mi o tarz birşey kullandın.

>sevgili bengü,küçük huni şeklinde plastik veya metal kalıbı var marketlerde satılıyor üstten başparmakla hamuru ittirdiğinde şekil kendiliğinden çıkıyor

>tırtıl kurabiyeyi hep çok sevmişimdir kakaoluda çok leziz olmuştur ellerinize sağlık

Yorum bırakın

Blog İstatistik

  • 300.705 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Takvim

Şubat 2010
P S Ç P C C P
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Kategoriler

Etiketlerim

En fazla oylananlar