susamcorekotu

>GÜL LOKUMLU,GÜL SULU KEK

Posted on: 31 Ocak 2011

>

BİR KEK CANAVARI OLAN GÜLCAN’IMA İKRAMIMDIR BU GÜL KOKULU KEKİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM HEPİNİZE VE TABİKİ BANA DA GÜL KOKULU, HUZURLU ,MUTLU VE HAYIRLI BİR HAFTA DİLERİM
ALLAH HEPİMİZİN HAYIRLI OLAN DİLEKLERİMİZİ İŞLERİMİZİ KOLAYLAŞTIRSIN,FAYDALI İŞLER YAPMAYI NASİP ETSİN,AMİİN

GÜL LOKUMLU,GÜL SULU NEFİSS BİR KEK hem de doğaçlama yani BEN BULDUM türünden:)))

MALZEMELER:

3 adet oda sıcaklığında yumurta,
1 su bardağı(orta boy)süt,
1 su bardağından 1 parmak
eksik fındık yağı,
1 su bardağı şeker,
2 çorba kaşığı gülsuyu,
2,5 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
5 adet resimde görülen güllü lokum
YAPILIŞI:
önce yumurtalar, sonra şekerle
birlikte yumurta çırpılır,yağ,süt,
gül suyu,elenerek un , k.tozu, vanilya konur yavaşça karıştırılır yağlanmış kek kalıbına dökülür,küçük doğranan ve unlanan lokumlar en üste dökülür kaşıkla yavaşça bastırılır,ön ısıtmalı 170 c fırında pişirilir

MİSS KOKULU BİR KEK ÇIKAR ORTAYA:))


NOT: EVDE KALAN 7-8 TANE GÜLLÜ LOKUMU DEĞERLENDİRMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM,GOOGLE DA ARADIM ACABA YAPAN VARMI DİYE AMA BULAMADIM GÜL SUYUNUN KOKUSU İLE DAHA DA GÜZELLEŞECEĞİNİ ÜMİT ETTİM BESMELE İLE BAŞLADIM DAHA DOĞRUSU BAŞLADIK:(( HALA KENDİ İŞİMİ YAPACAK GÜÇTE DEĞİLİM,BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN DERKEN KEK PİŞTİ BİZ ÇOK BEĞENDİK:)))) YAPMAK İSTEYENLER GÜVENEREK YAPABİLİRLER
SONUÇTA HEM LOKUMLAR ZİYAN OLMADAN TÜKETİLDİ HEM DE GÜZEL BİR KEK YAPIP YİYİNCE BEN ÇOOK MUTLU OLDUM
AYRICA BAŞKA MUTLULUK KAYNAĞIM VAR BENİM:))))
DENİZİM KALPKURABİYEM BANA MUTLULUK VERİCİ MSJ YOLLUYOR :))))
SAĞOLSUN VAROLSUN ONU DA MUTLU ETSİNLER İNŞALLAH,
HAAAAA DENİZCİM SÖZÜNÜ DİNLEDİM HEMEN ÇİKOLATAMI YEDİM:)))
SEN ÇOK VE İYİ YAŞA EMİ

38 Yanıt to ">GÜL LOKUMLU,GÜL SULU KEK"

>Çok farklı ve güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

>Harika görünüyor Ablacım Mis gibide kokuyordur şimdi ellerine sağlık =)

>tarifini de bekliyorum bu mis gibi kekin.ellerinize sağlık

>Gülün varsa gülü verGülün yoksa gülüver :)Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,güllü lokumu sade de çok seviyorum bisküvi arası da ama hiç böyle denememiştim inşaallah denemek nasip olur bir gün.kulağa göze çok hoş geliyor eminim tadı mükemmel olmuştur.selamlar sevgiler 🙂

>Feriha Ablacığım benim kızımın bayıldığı bir tatlı gül lokumu en kısa zamanda deneyeceğim ellerinize sağlık hayırlı haftalar diliyorum sevgiler…

>kek harika olmuş, sunumda başka güzel olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

>GÜL çok özeldir bizim için belki bu yüzden seviyoruzdur isminde gül geçen herşeyi,gül suyu gül reçeli güllü kek..

>Ellerinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıkGürbulaktan selamlar

>ne güzel aroma vermiştir ellerinize sağlık

>ablacımm ellerine emeklerine sağlık..en güzel kokulu kek bu kektir sanırım:)harika görünüyor:)o gül kokusu tenine,ruhuna, kalbine işlesin buram buram koksun ablamm:)

>SEVGİLİ,humeyra,evet oldukça farklıxcelis,gerçektende mis gibi kokuyorumutluhayat, tarif hazır:)))sugibi,güller yazlıkta kaldı:((hem göze,hem buruna,hem damağa hitap ediyor:)))miskokululezzetler,tatlı kızına hemen yap bayıla bayıla yesin şifa olsun,sevgiler,sevda,teşekkür ederim,sağolasın,gürbulak,balıkesir den de size selamlarSEVGİYLE KALIN

>hiç yemedim ama nefis görünüyor ellerinize sağlık. sevgiler

>bayılırım gül lokumuna :)ellerine sağlık ablacım, henüz doğurmadım hihi ama çok az kaldı 🙂 öpüyorum AEO

>tek kelime ile harika bir kek ellerine sağlık ablacığım ,görüntüde çok güzel

>feriha ablacım nefis bir kek olmuş ellerine sağlık.

>Canııııım ne güzel bir buluş olmuş maşaallah sana yani size:))ellerinize sağlık ikinizinde harika bir kek ortaya çıkarmışsınız Ablaların sulatanı bizede İstanbul dan bir kardeşimiz güllü,naneli ve portakallı lokumlar getirmiş ilk fırsatta buluşunu denemek istiyorum ama senin kadar şık sunabilirmiyim bilemiyorum yüreği güzelim:)süpersin Allahım sana şifa versin eşine de inşaallah ve sizi birbirinizden ayırmasın Rabbim AMİN

>http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* " Etkinliğineben http://balpare.blogspot.com/ ev sahibeliği yapacağım30 Ocak-20 subat tarihleri arasında düzenlenen Sevgiliye Ozel TariflerSevdiceğinize hazırlayacağınız tatlı,pasta,börek,yemek,çorba,salata vb.. her tarif kabulümdür.öyle aman aman illa özenilecek,harikulade şeyler beklemiyorum.hazırlayabileceğiniz ölçüde ne yapabilirseniz yeter. Sevdiceğiniz ne sever onu düşünün.en çok sevdiği çorbayı pişirip üstüne nanesini,pul biberini,yağını şöyle kalp şeklinde koymanız bile hem bir gülümseme sebebi olur,hem de etkinlik için harika bir resim.amann bizimki sevmez öyle şeyler demeyin.erkekler,babalar sevgilerini pek göstermezler.ama böyle küçük bir jest bile yaşı kaç olursa olsun içten içe (hani göstermese,belli etmese bile ) çok hoşuna gidecektir. sütlaç yapın mesela bir de tarçından kalp kondurun tamamdır.( şimdi bütün tarifler sütlaç olurmuş sakın ha:))))ben de yayınlarmışım etkinlik sonunda dermişim ki sevgiliye özel tarifler etkinliğimizin rakipsiz tek tarifi sütlaç oldu:) altına da link verirmişim Ayşe usulü sütlaç için tıklayın,Fatma usulü sütlaç için tıklayın.. sevgi ile yapılmış tüm ,sevdiceğin sevdiği bütün lezzetler olabilir. yanına bir kalp,(e tabi salata yapmışsak kalbi nereye konduracağız diyosunuz dimi:)-o zaman da yanına mini bir kurdele gül bile olsa tamamdır.)yani ne diyeyim ,nasıl kandırıvereyim sizi katılmanız için:)NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenlerhttp://papatya68.blogspot.com/adresine başvurabilirler..

>Çok güzel görünüyor sunumu da çok hoş olmuş ellerinize sağlık. Sevgilerimle.

>Ne olağanüstü buluşlarınız var.

>ayyyyyyyyyyy ablaaaammmmmmmmmmm yine can evimden vurdun beni ben sana ne dedim kek yapınca beni de çağırırmısın demedim mi olmazki bende tabağı alıp kaçıyorum … bbyyyeee……

>Bu harika bir fikir bende deniyeceğim inş kekini ellerine sağlık canım bir keresinde de kuş lokumu konmuş bir kek yemiştim meyvalı gibi o da çok hoştu. Selamlar…

>Feriha ablacım; gül lokumuna da, gülsuyuna da ve hatta gül kremine de:)) bayılırım..Kekin harika olduğuna eminim. Mesela mevlit şerbeti bazen aşerdiğim bir şeydir, sırf gülsuyu kokusu yüzünden..Ellerine sağlık ablacım..

>Kekine harika lezzet katmistir,çok'ta güzel kabarmis masallah ellerine saglik ablacim,sevgiler.

>Ellerinize sağlık.çok güsel olmuş.Acil şşifalar dilerim..

>canım annem telefonda dediğim gibi güllü lokumlara bayılırım ellerine sağlık kekde harikja olmuş afiyet bal şifa olsun inş. sana kocaman sıcacık sevgilerimle

>Masallah ellerinize saglik, cok nefis bir tad olmustur, sevgiler….

>oldukca değişik olmuş sıra gelenlerden değil:) elinize sağlık gerçek anlama mis gibi olmuşsevgilerimle

>Misss gibi evimiz guller kokucak. Ellerine saglik. Gul

>aahhh canım ablam çok mutlu oldum. çok teşekkürederim. ellerine sağlık.aldım hepsini yedim. mükemmel olmuş. çok mutlu oldunm. sevilmek ve sevmek gerçekten çok güzel duygular mudanya yolu üzeri özhan market zincirinde kozmetik ,dergi,kitap, kırtasiye bölümündeyim ablam her aman beklerim. sevgilerimle kocaman ööppttüümm.

>sevgii,seda,kokusu ve lezzeti mmm:)kalpkurabiye,amiin,ne güzel dualar bunlar,sağolasın:)),defnekızınanası,ben de ilk kez yedim :))tuba,ALLAH hayırlısıyla kurtarsın seni:))merhaba,beğendiğine sevindim:)lezzetsarayı,çok teşekkür ederim:)papatya68,evdeki çok az kalan lokumu ne yapsam derken ortaya çıkan bir kek:))içten dualarına amin diyorum,deneyeceğin günü bekliyorum,balpare,tarifimi beğendiğine çok sevindim etkinliğine renk katacaktır:)))SELAMLAR SEVGİLER

>gül suyunun o güzel taa buraya geldi,lokumlarım tükenmeden bende yapacağım….

>sevgili,çeşnicihandan,çok teşekkür ederim),sarkaç,estağfirullah,gülcan,çok hoşsun biliyormusun:) kek de tabağı da sana feda olsuntarifkolik-öznur,denediğinde beğeneceğine eminim,haber verirsin değil mi?,lezzetlisomunlar,gülü ve gül kokusunu sevmeyen varmı acaba??:)kelebeklisaniyeler,evet hem lezzet hem koku kattı:)teşekkür ederim,çileklimutfak,amin inşallah,SELAMLAR SEVGİLER

>sevgili,sevil,içine gülün girdiği herşey mükemmel oluyor ve çok seviliyor:),anneminkızıyım,çok teşekkür ederim,yemekbiraşk,evet sıradan bir kek gibi amma gül kokusu onu sıradışı yapmaya yetti arttı:)),emine,mis gibi gül kokmak:))))))gülcan,inşallah yakında bursaya geleceğiz,o marketi biliyorum bekle beni geliyorum:)))gül,ismin gül olduğu için oraya kadar gelmiştir:))))SELAMLAR SEVGİLER

>Ablacığım,güller açmış kekinde.. :)Ne hoş görünüyor!!Ellerine / gönlüne sağlık.

>Canım ellerine sağlık kek süper olmuş öpüyorum.

>Ablacım ellerine sağlık kekin ve kurabiyelerin harika ben de lokumlu kurabiye yapıyorum değerlendirmek için.Ayrıca cuma yazın da çok güzel devamını beklerim sevgiler…

>tarif o kadar güzel ki dönüp dönüp yorum yazarım ben:) çokk güzel olmuş,çok farklı tadı da mükemmell..

Yorum bırakın

Blog İstatistik

  • 300.701 hits

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Takvim

Ocak 2011
P S Ç P C C P
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Kategoriler

Etiketlerim

En fazla oylananlar